Du er her: Hjem > Foreningen > Persondataforordningen

Persondataforordningen

1. Foreningens navn.

Borgerforeningen i Gentofte Kommune.

2. Formål.
     Medlemmerne er hovedsagelig borgere fra Gentofte Kommune. Der er p.t.        (01.05.2018) ca. 200 aktive medlemmer.
    Foreningen der er upolitisk gennemfører ca. 6-7 arrangementer hvert år.
    Kommunikationen med medlemmerne foregår pr. mail og Facebook og ganske få pr. brev.
  3. Personoplysninger.
    På medlemmerne er registreret navn, adresse, telefonnr. og mailadresse. Det er kun kasserer og formand, som har adgang til oplysningerne. Oplysningerne opbevares hos foreningens kasserer.

På foreningens hjemmeside er registreret følgende:
        a. Forretningsudvalg. Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
        b. Repræsentantskab. Navn og adresse.
        c. Resultater fra foreningens årlige Fugleskydning. Siden 1907 registret
           med navn
  4. Arkivering/formål.
    Medlemsoplysningerne ligger på PC, som er beskyttet af adgangskode og firewall.
    Oplysningerne anvendes til opkrævning af kontingent samt orientering om aktiviteter mv.
  5. Billeder på hjemmesiden.
    Nogle billeder offentliggøres på foreningens hjemmeside og Facebook.
    Almindelige situationsbilleder fra foreningens aktiviteter og sociale liv kan som udgangspunkt frit lægges på, men man må ikke udstille eller krænke en person.

Gentofte, den 1. maj 2018