Du er her: Hjem > DOBBELT OVERSKRIFT 1 > juli 2013 > Grøndegårds Teateret

Grøndegårds Teateret

Tirsdag den 6. august 2013

19. JULI 2013 er sidste frist til at bestille billetter til forestillingen den 6. august.

Vi anbefaler hurtig tilmelding, idet vi har fået færre billetter i år.

Som tidligere oplyst foregår det i år i Odd Fellow Palæets have, og forestillingen starter kl. 19.30

Palæet blev oprindelig opført 1751-1755 og blev oprindelig kaldt Det Berckentinske Palæ, men blev købt af Odd Fellow Ordenen i år 1900.

Vi skal som tidligere oplyst se Molieres "FRUENTIMMERSKOLEN", som er instrueret af Madeleine Røn Juul.

Der er ialt otte skuespillere på scenen i store kostumer og en flot to-etagers scenografi.

Stykket handler om en mand, som er så bekymret og bange for kvinder, at han har valgt at tage en meget ung kvinde og isolere hende fuldstændig fra omverdenen for senere at gifte sig med hende.
Men fem minutter før brylluppet møder hun tilfældigt en ung mand, som hun bliver forelsket i, og så sker der en hel masse.

Så det bliver helt som det plejer, bare med den forskel at forestillingen foregår et andet sted.

Prisen er uændret, kun kr. 295,00, som bedes indbetalt senest den 19. juli 2013 til Nordea, reg.nr. 2135 konto nr. 8973889541. Husk at anføre navn.

Tilmelding til info@gentofteborgerforening.dk eller til Jørgen Vedel på tlf. 39680404.

Der åbnes for publikum 2 timer før forestillingens begyndelse, dvs. kl. 17.30. Det er tilrådeligt at klæde sig på efter vejret, og selv om solen skinner i løbet af dagen, kan det godt blive køligt når den går ned!

Tæpper og puder til at sidde på er en god ide, især hvis man planlægger at spise sin mad inden forestillingen, som varer ca. 1 timer og 40 minutter, - uden pause.