Du er her: Hjem > Kommende arrangementer 2021

Kommende arrangementer 2021

Grønnegårds Teatret tirsdag den 10. august 2021 kl. 19.00

Borgerforeningen inviterer til en festlig sommeraften med JEAN de FRANCE af Ludvig Holberg
Glæd jer til sommerens store udendørs oplevelse med Ludvig Holbergs forrygende komedie.

Komedien er historien om Hans Frandsen, som efter 15 uger i Paris vender hjem, euforisk og storskrydende og med meget franske manerer. „Je m’appelle Jean de France“, lyder det fra den hjemvendte søn, som med store armbevægelser skaber røre i hele den københavnske andedam.
Alle omkring Jean prøver at skabe orden i det kaos, som hans anmassende livsappetit og ukuelige selvoptagethed igangsætter. Konventionerne for hvad der synes normalt, fornuftigt og moralsk korrekt bliver sat på en alvorlig prøve.

MEDVIRKENDE: Nicolai Jørgensen, Rosalinde Mynster, Tina Gylling Mortensen, Andreas Jebro, Tom Jensen, Jens Frederik Sætter-Lassen, Jens Gotthelf, Benjamin Kitter, Carla Eleonora Feigenberg og Aske Hass Thorsen

ISCENESÆTTELSE: Charlotte Munksø

SCENOGRAFI OG KOSTUMER: Karin Betz

BEARBEJDELSE Trine Wisbech og Charlotte Munksø

Forestillingen varer ca. 1 time og 40 minutter og spiller uden pause.

PÅKLÆDNING: Det er altid tilrådeligt at klæde sig på efter vejret. Selv om solen skinner i løbet af dagen, kan det godt blive køligt, når den går ned. Tag derfor ekstra tøj med, så I ikke kommer til at fryse. Tæpper og puder til at sidde på er også en god idé, især hvis man planlægger at spise sin mad inden forestillingen.

SPILLESTED: Odd Fellow Palæets have, Bredgade 28, 1260 København K. Bemærk det ændrede spillested.

I teatrets spilleperiode åbner haven for publikum kl. 17.00.
Den 27. juni 2021 er sidste frist til at bestille billetter til forestillingen.
Prisen er kun kr. 375.-(med rabat og de bedste pladser), som bedes indbetalt senest den 27. juni 2021 til Nordea, reg.nr. 2135 konto nr. 8973889541. Husk at anføre navn. Tilmelding til info@gentofteborgerforening.dk eller til
Ida Vedel på tlf. 22 15 80 04.

KJELD HANSEN