Velkommen til Gentofteborgerforening.dk

Om Os

Velkommen til Gentofteborgerforening.dk, hvor du kan finde information om vores spændende arrangementer og historie.

Events og Arrangementer

Vi er stolte af at arrangere alt fra fugleskydninger til en bred vifte af konkurrencer, og vores trofæer taler for sig selv.

Fællesskabet

Med en stor ledelse, der præsenteres her, har vores forening en rig historie og stærkt fællesskab, der samler Gentoftes borgere.

Lær mere om formålet og historien bag Gentofteborgerforening.dk og deres brede udvalg af arrangementer.

På Gentofteborgerforening.dk findes en lang række spændende arrangementer og begivenheder, som kan være med til at styrke fællesskabet i vores by.

Oplev vores Fugleskydning

Velkommen til Gentofteborgerforening.dk

Vores forening er stolte af at kunne tilbyde et bredt udvalg af events og arrangementer for vores medlemmer.

Se vores imponerende samling af skjolde

Vi er også stolte af vores store samling af skjolde.

En omfattende ledelse

Vores forening har en stor og vigtig ledelse, der gør en betydelig indsats for at sikre, at vores medlemmer har de bedste oplevelser hos os.

Bliv en del af vores forening

Er du interesseret i at blive en del af vores forening og deltage i vores events og arrangementer?

Gentofteborgerforening.dk i tal

Antal begivenheder

Antal medlemmer

Antal frivillige

Antal år af historie

Bliv en del af fællesskabet

Tilmeld dig kommende events og bliv en del af Gentofteborgerforening.dk’s fællesskab for at holde dig opdateret og engageret.